Armia Pingwinów!

Baner by Kemuri

Ogłoszenie

UWAGA! Niektóre tematy nie są widoczne na stronie głównej, należy wejść w konkretne subforum.
Zachęcamy nowych użytkowników do przywitania się z nami w odpowiednim do tego temacie. Nie bójcie się, nie gryziemy ^^

#1 2011-11-20 00:00:57

 Hana

Pingwin Generał

Zarejestrowany: 2011-11-16
Posty: 34
Punktów :   
WWW

ZASADY

ZASADY



1. Każdy użytkownik może posiadać tylko JEDNO konto na forum.
2. Nie  używamy przekleństw, nie obrażamy innych itp.
3. Nie umieszczamy postów o treści rasistowskiej, obrażającej uczucia religijne itp.
4. Nie umieszczamy tematów oraz materiałów o treści shota i loli oraz zawierających pornografię z udziałem prawdziwych osób.
5. Nie umieszczamy na forum materiałów ani linków łamiących polskie prawo. A w szczególności linków do ściągania nielegalnych plików.
6. Używamy w miarę poprawnego języka polskiego, nie robimy rażących błędów oraz piszemy w sposób zrozumiały dla innych użytkowników.
7. Nie trolujemy i nie spamimy itp.
8. Nie offtopujemy – posty powinny dotyczyć tematu w którym piszemy i nie powinny być wyrwane z kontekstu.
9. Piszemy posty treściwe i dłuższe, które nie są tylko pojedynczymi słowami(wyjątek – tematy w których zostało to określone inaczej).
10. Nie piszemy postu pod postem. Jeśli chcemy się wypowiedzieć w danym temacie jeszcze raz używamy opcji „Edycja” lub czekamy aż ktoś inny napisze posta.
11. Oznaczamy spoilery. Robimy to poprzez użycie znacznika [ spoiler ] oraz zmienienie koloru tekstu na biały.
12. Pamiętamy o tym, że innym użytkownikom należy się szacunek.
13. Nie uprzykrzamy życia innym użytkownikom, dbamy o miła atmosferę na forum. Forum to nie miejsce na słowne utarczki - sugerujemy żeby takowe przenieść na grunt prywatny.
14. Nie umieszczamy reklam bez uprzedniej zgody admina( wyjątek –  własne strony typu  dA, MAL itp. umieszczone w profilu, oraz inne strony umieszczone tylko w wydzielonych tematach).
15. Na forum mamy możliwość dodania na swój profil avatara i sygnatury. Avatar nie powinien przekraczać 100x100 pixeli i 20 KB.
16. Jeśli chcesz dodać jakiś obrazek na forum najpierw umieść go na innym serwerze jak np. imageshack.us
17. Admini mają największą władzę i w przypadku kwestii spornych to oni mają rację(bo ktoś musi ). Admini są tylko ludźmi i też zdarza się im popełniać błędy.   
18. Admini mogą zmieniać treść zasad w dowolnym momencie. W przypadku istotnych dla użytkownika zmian zostanie to ogłoszone wcześniej poprzez informację umieszczoną na górze forum.
19. Jeśli użytkownik nie będzie udzielał się przez 2 miesiące na forum zostaje wyrzucony.
20. Nieprzestrzeganie zasad grozi zbanowaniem(użytkownik w zależności od zasad które złamał zostanie raz, bądź kilkakrotnie ostrzeżony).


Admini nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.




Wszelkie wątpliwości odnośnie zasad należy kierować poprzez PW do adminów(Hana i 4b1).

9.02.2012r. Dodanie punktu 5 oraz zmiana punktu 11.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-fan-game.pun.pl www.mytupijemy.pun.pl www.martwa-ziemia.pun.pl www.wszystkoohowrse.pun.pl www.poloniakrakowknights.pun.pl