4b1 - 2011-12-04 18:38:29

Co myślicie o forum? Co wam się nie podoba, a co byście chcieli zmienić? A może macie jakieś rady dla Generałów Pingwinów?

KatadziinaChan - 2011-12-04 22:59:50

Bójcie się mojej złej i krytycznej opinii *śmiech Kiry połączony ze śmiechem Katadzia, którego nie chcielibyście usłyszeć*. Dobra, koniec tych pierdół, to z powodu godziny, dlatego wybaczcie xD

O forum myślę sobie tak, że jest bardzo fajne. Nie ma wielu osób, ale trochę nawet wychodzi mi to na plus, bo wytwarza się jakaś taka miła atmosferka, chociaż na to ma też pewnie wpływ, że trochę osób to po prostu znam i to całkiem dobrze albo nawet bardzo dobrze, mam nadzieję. Nie zmienia to jednak faktu, że chce mi się wypowiadać i z Wami dyskutować ^^

I teraz tak... Nie wiem do końca, czy się odzywać, ale w sumie nic mi nie zaszkodzi (chyba xD). Wydaje mi się, że korzystnym byłoby, gdyby powstał temat (o ile się nie mylę, to takiego nie ma), w którym można byłoby polecić też jakieś dramy azjatyckie, a nie tylko samo anime. Może są one mniej popularne, ale wydaje mi się, że nie tylko mi zdarza się je oglądać xD

A tak w ogóle to wielki plus za założenie tego tematu, w którym można wypowiedź się o forum itd. ^^

4b1 - 2011-12-05 17:12:30

Dzięki bardzo za opinię ^^
To ja proponuje otwierać tematy z dramami w dziale Japonia. Że kompletnego pojęcia o dramach nie mam to zostawiam Tobie XD

KatadziinaChan - 2011-12-05 18:18:17

Polecam się na przyszłość :3
Ale ja mam bardzo małe pojęcie XD No okej, ale tak hmm konkretne tytuły mogę tam wrzucać (w sensie, że jeden tytuł=jeden temat)?

Dino - 2011-12-05 20:18:40

Ja mam raczej problem natury programistycznej, t.j. troszku mnie ten kod strony zastanawia, bo nie zawsze działa jak powinien (kiedyś mnie podwójnie zalogowało i dodawało po 2 posty naraz), ale w tym to trzebaby się pobawić.. Obiecuję, jak znajde trochę czasu to mogę pomóc (chyba, że jest tu ktoś bardziej zaawansowany)

Dram nie ogarniam, więc się nie wypowiadam.

Mnie tam korcą komiksy nie tylko japońskie - znaczy, Dino, stworzenie wychowane na komiksach online może zawsze polecić jakiś tytuł (głównie yaoi)

Hana - 2011-12-05 20:29:17

Dino: Wiesz co, myślę że nikt nie będzie protestował jeśli będziesz miała czas się tym zająć, a wręcz przeciwnie będziemy Ci mega wdzięczne, bo no nie wiem jak Abi, ale ja to mam zero zdolności w takich sprawach xD

A w kwestii dram-po przemyśleniu sprawy, został założony dzialik na dramy, w który możecie też wrzucać filmy azjatyckiego pochodzenia :3

Co do komiksów ogólnie naradzimy się z Abi jeszcze jak to organizacyjnie rozwiązać, żeby było ok ^^

Dino - 2011-12-05 20:38:15

Sponio.
Muszę tylko pogrzebać trochę w swim magicznym zeszycie od ruskiego, gdzie miałam pozapisywane różne języki programowania (choć moje zabawy mogą zakończyć się tragicznie, więc muszę naprawdę mieć dużo czasu i samozaparcia)

4b1 - 2011-12-05 21:22:33

Dino ja w sumie problemu nie widzę, ponieważ ja problemu z logowaniem itd nie mam. Aczkolwiek no ja tam też z pomocy skorzystam, zwłaszcza, że nie wiem czy tutaj da się tak dokładnie wejść w kod i pozmieniać. Bo szukałam. Więc jeśli problemy się jeszcze będą pojawiać to skorzystamy z pomocy dobrej duszy ::

Dino - 2011-12-05 21:36:08

Okej~
Jak mówię - to są sprawy kosmetyczne. Mnie się zdarzyło tak raz, poza tym jest jeszcze tylko mały chochlik w postaci wyświetlania postów- mianowicie nie zawsze pokazuje ostatnie posty.

Jak juz mówiłam - jak znajdzę trochę czasu to poszukam, bo kod powinien gdzieś być :D

4b1 - 2011-12-05 21:50:40

Dziękować bardzo za podjęcie chęci już <3

Dino - 2011-12-05 22:28:37

Na razie nie ma za co dziękować. Ja naprawdę moge rozpieprzyć przypadkowo stronę, a wtedy mnie raczej zlinczujecie ^^"

4b1 - 2011-12-05 22:35:36

To na razie się nie ma co martwić xD Zobaczymy na razie jak to będzie funkcjonować, jak pojawią się problemy wtedy będziemy się zastanawiać co robić ::

zdzisuafa - 2011-12-05 23:22:51

Dino napisał:

Ja mam raczej problem natury programistycznej, t.j. troszku mnie ten kod strony zastanawia, bo nie zawsze działa jak powinien (kiedyś mnie podwójnie zalogowało i dodawało po 2 posty naraz), ale w tym to trzebaby się pobawić..

myślałam, że tylko ja mam takie dziwne problemy... ja się niby loguję, ale dalej jestem niezalogowana, a potem muszę dwa razy się wylogowywać, żeby zrobić to skutecznie....

Dino - 2011-12-06 17:27:15

Czyli jednak problem z kodem... Coż, trzeba to będzie zrobić, skoro problemy się pojawiają.. No nic, jak juz obiecałam, w wolnej chwili postaram się przestudiować, co powinnam i postaram się wyeliminować błedy. Widocznie coś jest ze skryptem.

4b1 - 2011-12-06 19:12:51

No to ja mam pytanie - kto ma jeszcze z tym problem? Bo ja go nie mam, więc jeśli to byłaby sprawa kodu to wszyscy byśmy mieli problemy z logowaniem się. Przynajmniej tak mi się wydaje ^^" Poszperam też coś na ten temat, no bo trzeba to zmienić jakoś.

Macie jeszcze jakieś problemy dotyczące działania forum?

KatadziinaChan - 2011-12-06 19:51:12

Yyy, chyba raz tak miałam, że nie było widać nowych postów, jak się jeszcze nie zalogowałam, ale to tylko raz bodajże, więc żaden problem XD A jeżeli o samo logowanie chodzi, to ja niczego złego nie zauważyłam i nie mam żadnych problemów raczej.

Dziękuję za dzialik z dramami <3 Na pewno się tam odezwę, ale możliwe, że dopiero w weekend, gomen, ale mam tu ''mały’’ szkolny nieogar i itp. problemy ;.;

Dino - 2011-12-06 20:59:23

4b1 napisał:

No to ja mam pytanie - kto ma jeszcze z tym problem? Bo ja go nie mam, więc jeśli to byłaby sprawa kodu to wszyscy byśmy mieli problemy z logowaniem się.

Niekoniecznie. Jeśli chodzi o skrypt, to różne rzeczy mogą się dziać. Wiem, bo nieraz napisany przeze mnie skrypt/program działał na moim kompie, kompie brata, (nieraz i u kolegi jak sprawdzałam to też było okej) a w szkole nawet się kompilować nie chciał (mimo tego, że system operacyjny taki sam, kompilator też, nawet terminal)...
Skrypty są kapryśne.

4b1 - 2011-12-07 16:50:46

No to przyznam jestem zdziwiona xD"
Spróbuje coś pomyśleć w weekend, no bo klasa maturalna nie śpi : D

manako - 2011-12-07 17:00:17

jak dla mnie wszystko cacy, w końcu forum jest wciąż w rozbudowie i niedługo pewnie bd tu mnóstwo ciekawych wątków i tematów :3 jednakowoż brakuje mi jednej, bardzo istotnej rzeczy, a mianowicie SB. chyba że jest, a mi się magicznym sposobem nie pokazuje.

4b1 - 2011-12-07 17:12:32

Zachęcam do zakładania tematów ^^ *widzę, że już jest jeden dodany~* Staram się cały czas jakieś tam nowe tematy wymyślać, ale szkoła nie pozwala mi na wielką inwencję twórczą xD
SB nie ma, jeśli będzie taka potrzeba to możemy je zrobić ^^

manako - 2011-12-07 18:11:50

myślę, że to niegłupi pomysł żeby takie SB udostępnić.

Dino - 2011-12-07 18:17:47

W sumie mnie SB ni ziębi ni grzeje, ale co szkodzi zrobić.

Chociaż jak na SB nas dosyć mało, a i większość czasu zapełniamy forum :D

KatadziinaChan - 2011-12-07 20:03:03

Ach, pamiętam rozmowy z maną na sb w starszym forum~~
To w sumie fajny pomysł, byleby nie udzielać się tylko w tym miejscu.

Dino - 2011-12-07 20:28:43

No właśnie tu jest problem. Jak już wspomniałam jest nas mało i raczej 'spamujemy' posty (jak ja tyle tego ustukałam w tak krótkim czasie?!)
Boję się, że po prostu zrobi się z tego czat, a forum będzie tłem.

KatadziinaChan - 2011-12-07 20:40:46

Dino jest kochana, że się martwi ;.;

To jest możliwe, ale wcale nie musi tak być, przypuszczam, że zależy to od naszego nastawienia, chociaż wiem, że czasami jak się siądzie na sb z fajnymi osobami, to ciężko jest się oderwać.

Dino - 2011-12-07 20:53:40

JA kochana? Taaaaak....

W sumie to z chęcią bym z wami czatowała~ Mam skłonności do pisania pierdół, więc SB może odciązyć adminki od pilnowania, żebym się nie zagalopowała :D

4b1 - 2011-12-07 21:09:57

Tylko właśnie boję się, że przerzucicie się z forum na sb xD" Ale ok, założę zaraz jak skończę pogrążanie się w utaiteizmie *wraz z Haną ofc* ::

Dino - 2011-12-07 21:15:28

Zawsze można z SB zrezygnować, jak zaistnieje taka sytuacja.
Poza tym, ja mogę spamować gdziekolwiek, byleby nie samemu

( *o*  a jest tam Dasoku dla mnie i jakieś bonusiki może?)

KatadziinaChan - 2011-12-07 21:26:55

To nas wtedy hmm opierdzielisz, że tak powiem :3

4b1 - 2011-12-07 21:44:16

ChatBox jest już na samym dole strony. Jest... no dziwny przyznam szczerze, ale tylko takowy jest chyba xD Potem się będziemy bawić w zmiany jeśli będzie trzeba.

KatadziinaChan - 2012-01-17 14:13:11

Nie wiem, o co kaman, bo wcześniej tak nie miałam, ale ostatnio kilka razy muszę się logować, zanim się uda, a potem jak się wyloguję i niby jest ok, to się okazuje jakiś czas później, że jednak mnie nie wylogowało o.o

4b1 - 2012-02-06 10:46:01

Nie wiem czemu masz ten problem Katadz, ale to musi być wina przeglądarki, bo ja na Operze nie mam żadnych problemów forum.

KatadziinaChan - 2012-02-09 18:01:14

Hmm nie wiem, możliwe, tylko to musiałaby być przeglądarka zrobiona po formatach dopiero, bo wcześniej nie miałam takich problemów w ogóle.

Tabitha - 2012-02-17 21:42:42

Jestem za stworzeniem podforum o wdzięcznej nazwie Bazar (czy tam Sprzedam/Kupię/Zamienię). xD Widuję takie rzeczy na innych forach i pomyślałam, że i tutaj by się przydało (Jako, że mam sporo staffu na zbyciu reklamuję się wszędzie. ^^ haha A widzę tu fanów KHR, więc moje figurki z tejże serii może znalazłby nabywcę. T.T). Czasami biedny mangowiec potrzebuje kasy, by kupić jakąś inną serie mang, albo wymarzoną figurkę, dlatego pozbywa się rzeczy, które już go tak nie cieszą a inni może akurat o nich marzą. ^^

4b1 - 2012-02-18 18:52:22

Genialny pomysł~ Już idę zakładać taki temat ^^

rymowanki o sławku PRZODKOWIE księgi parafialne radom oplacalne taski dla sorca tibia wspomagacze do pinballa Zdjecia miss priyanka 2000r